<p>Rok 2024 je sice jen drobným, 15-letým, výročím vzniku společnosti STAVBY OMO (2009), ale i za toto krátké období získala řadu spokojených odběratelů, nejen v silničním stavitelství, ať už technickými parametry svých silničních svodidel...>></p>
Ekonomická situace a celkový vývoj cen surovin a zároveň požadavky na nižší cenu za metr instalovaného svodidla vedly k vývoji nových typů svodidle s roztečí sloupků zvětšenou na 3 metry. Jejich vývoj a první instalace...>>
Převažující svodnicí na silniční síti v ČR je stále svodnice typu NH4 z ostravské produkce. Od roku 2020 se ve výrobě objevil nový typ svodnice, dvojvlny s označením A. Z tohoto důvodu jsme do výroby připravili i nové zábradelní svodidlo ZMS4-A/H2, aby...>>
Článek bilancuje uplynulé 3 roky u firmy Stavby OMO. Shrnuje vývoj nových typů svodidel s výškou svodnice 850mm a jejich úspěšné nasazení na nových stavbách na silniční síti v ČR. Zmiňuje vybudování nového zázemí firmy v rámci revitalizace Hranického brownfieldu včetně poskytování nových služeb, jako je půjčovna stavebních strojů.
V letech 2013-2017 probíhala celková rekonstrukce velmi vytíženého příjezdu do Prahy - Nuselského mostu. Při ní došlo ve dvou etapách i k výměně záchytných systémů. Jedním ze základních požadavků na nová svodidla byly jejich parametry. Technickým požadavkům vyhovovaly systémy OMO, které mají při požadované úrovni zadržení jedny z nejmenších pracovních šířek.